Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Niall är så söt!

Av one-direction-fakta - 8 september 2013 16:54

Hej igen!

 

Ledsen men jag kunde inte göra nåt inlägg igår men va glad att jag är här nu!   

 

Men för er som inte följer niall på twitter så ska jag säga att han skrev en väldigt fin sak!   

ALVARLIGT han skrev nåt fint!

 

Han skrev: - Jag älskar er fortfarande Sverige, även om ni slår Irland ikväll -.         

 

Han är bara för söt!

Men gå in och titta på twitter på: NiallOfficial Eller...

På facebook på: One direction Sweden

 

Så vi ses imorgon vänner!

 

Hejdå!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av one-direction-fakta - 12 oktober 2013 10:00

Tja everybody!      Så ni vet kommer jag vara i Stockholm med min klient den 13-14-15/6 2014! För vi ska på One Directions konsert! Kul va eller hur!?    Jag kommer lägga ut bilder på instagram! Och användaren heter: Onedirectiontip Jag s...

Av one-direction-fakta - 11 oktober 2013 21:05

Hej!   Jag är ledsen att jag inte har varit inne på ett tag men nu är jag här!   För jag inte har varit här nu på ett tag så ska jag göra 5 saker ni kanske inte visste om mig! Såå nuu kör viiiiiiii!      Louis: 1.Louis har en flickvän s...

Av one-direction-fakta - 9 september 2013 17:42

Hej-a banen-a!      Idag blir det nya ny heter! För er som tittar på funny moments! Dem har gjort -one direction funny moments #6! Coolt va eller hur!      Men vi ses imorgon!   Hej-a då-a!    ...

Av one-direction-fakta - 5 september 2013 18:09

Hej!   Nu är jag här igen och så ska säga en sak till er!   För er som inte visste det så är Liam Payne i One Direction rädd för SKEDAR!    Han har inte kunnat äta med en sked på flera flera år!    Men jag tycker synd om honom faktiskt! ...

Av one-direction-fakta - 4 september 2013 18:16

Välkommen till one-direction-fakta!   Här får ni reda på One Directions rädslor, dejt ställe, födelsedagar, One Direction test och mycket mer!     Jag tänkte att ni kunde lära er lite om mig!      -Jag är en av One Directions största fan!...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad har Harry styles för husdjur?
 Hund
 Kanin
 Papegoja
 Fisk
 Katt
 Häst
 Mus
 Råtta
 Marsvin
 Hamster
 Kyckling
 Ko
 Gris
 Får
 Annat...

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards